پشتیبانی و گارانتی دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد افق فرا ویژن

شرکت افق فرا ویژن در راستای مشتری مداری طی این چند سال سعی نموده خدمات ویژه و منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه دهد،از این جهت افق فرا ویژن در حوزه پشتیبانی و گارانتی محصولات اتوماسیون اداری در ایران پیشرو می باشد.

بعد از خرید محصولات افق فرا ویژن،خدمات پشتیبانی و گارانتی افق در طیف های مختلفی به مشتریان ارائه می شود و مسئولان پشتیبانی در شرکت افق فرا ویژن از طریق ابزار های مختلف به بررسی مشکلات و سوالات شما پرداخته و پاسخگوی شما عزیزان می باشند . رفع اشکال تلفنی ، استفاده از نرم افزار اتصال به کامپیوتر (ریموت)جهت راهنمایی مشتری ، شبکه اجتماعی ، (کانال تلگرام) ، سایت و پشتیبانی تلگرامی از جمله ی این خدمات است.

Picture

خدمات تعهد شده در زمان اعتبار قرارداد پشتیبانی

  • فعال سازی لایسنس نرم افزار
  • پاسخگویی تلفنی (Tel-SUPPORT)
  • رفع اشکالات به صورت ریموت (E-SUPPORT)
  • رفع هرگونه مشکل نرم افزار از طریق سیستم تیکت (TICKET-SUPPORT)
  • بروزرسانی آخرین نسخه نرم افزار
  • ۱۲ جلسه کلاس آموزشی رایگان نرم افزار در محل شرکت افق فرا ویژن
  • ۳ جلسه کلاس آموزشی رایگان سخت افزار در محل شرکت افق فرا ویژن
  • اعمال تخفیف جهت خرید ( سخت افزار و نرم افزار جدید)
  • اعزام نیرو به محل مشتری جهت رفع اشکال ( ۱ بار در طول مدت قرارداد)
  • جابجایی نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب در طول مدت قرارداد
  • رفع ایراد (باگ) در نرم افزار
  • برنامه ریزی قفل پاک شده
  • جایگزینی سی دی مفقود شده
  • ارائه کیت های جدید نرم افزار
  • حذف مدیر دستگاه به صورت رایگان
Picture

بسته های خدمات

  • خدمات بسته برنزی۲۳۰۰۰۰ تومان
  • خدمات بسته نقره ای۳۷۰۰۰۰ تومان
  • خدمات بسته طلایی۵۵۰۰۰۰ تومان
Movie

خدمات قابل ارائه بعد از بررسی کارشناسان

  • تولید گزارشات سفارشی بر اساس نیاز مشتری
  • تولید بخش های CUSTOMIZE شده بر اساس سفارش مشتری
  • تهیه و تولید گزارشات گرافیکی بر اساس درخواست مشتری
Picture

خدمات قابل ارائه بعد از بررسی کارشناسان

  • آموزش نرم افزار حضور و غیاب در محل مشتری۲۰۰۰۰۰ تومان
  • نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب در محل مشتری۱۸۰۰۰۰ تومان
  • جابجایی و نصب دستگاه کنترل تردد در محل مشتری۵۰۰۰۰۰ تومان
  • پنل وب سرویس ارسال پیامک۱۵۰۰۰۰ تومان
  • رفع اشکال نرم افزار در محل مشتری (ساعتی)۱۲۰۰۰۰ تومان
  • هزینه لایسنس بدون پشتیبانی۱۵۰۰۰۰ تومان
  • هزینه های پشتیبانی فاکتوری موردی۱۵۰۰۰۰ تومان

جهت دریافت خدمات پشتیبانی به نکات زیر توجه فرمایید


١. کلیه محصولات سخت افزاری دارای ۱۸ ماه گارانتی از تاریخ خرید منطبق با مفاد و شرایط مندرج در قراداد و ۴۸ ماه گارانتی سنسور اثر انگشت و یک سال خدمات تلفنی و اینترنتی رایگان می باشد.
۲. ارائه خدمات پشتیبانی بصورت تلفنی و اینترنتی از تاریخ خرید به مدت یکسال بصورت رایگان انجام خواهد شد. پس از گذشت یک سال نیاز به تمدید قرارداد می باشد.
۳. در صورت اتمام خدمات پشتیبانی سالیانه نرم افزار و درخواست مشتری مبنی بر اعزام کارشناس جهت ارائه خدمات حضوری در محل ایشان، هزینه دریافتی صرفا جهت ارائه خدمات در مدت زمان مشخص شده می باشد و پس از پایان جلسه ی ارائه ی خدمات حضوری و تأیید صحت خدمات توسط مشتری، مشکلات آتی پیش آمده از تعهدات شرکت کاراپرداز خارج بوده و هیچ گونه مسئولیتی را متوجه این شرکت نخواهد نمود. لذا جهت ارائه ی خدمات مجدد، مشتری موظف به تمدید قرارداد خدمات پشتیبانی می باشد.
۴. پس از برقراری تماس با واحد پشتیبانی برحسب ترافیک ایجاد شده ممکن است نیاز به انتظار در صف تا ارتباط با کارشناسان باشد، لذا خواهشمند است تا برقراری ارتباط صبور باشید.
۵. با توجه به نوع خدمات پشتیبانی شرکت افق فرا ویژن حداقل زمان مکالمه برای هر مشتری ۱۰ دقیقه خواهد بود لطفا جهت دسترسی به پشتیبانی و مکالمه با کارشناسان صبور باشید
۶. ساعات کاری واحد پشتیبانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ می باشد. ساعت ۱۳ تا ۱۴ زمان استراحت کارشناسان می باشد.
۷. کارشناسان واحد پشتیبانی موظف به رفع مشکلات مشتریان بوده و به دلیل رعایت حقوق سایر مشتریان، خدمات پشتیبانی شامل آموزش بصورت تلفنی نمی باشد و وظیفه ورود اطلاعات از قبیل تعریف پرسنل، تعریف شیفت، انتساب شیفت و .... به عهده کارشناسان نمی باشد.
۸. نصب مجدد نرم افزار از خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان واحد پشتیبانی می باشد، لیکن در صورت درخواست مکرر نصب از طرف مشتری، کارشناسان می توانند با توجه به ترافیک تماسهای سایر مشتریان، زمانی را جهت نصب مشخص و به مشترک اعلام نمایند.
۹. اعزام کارشناس در محل مشتری یا حضور مشتری در محل شرکت با هماهنگی قبلی با واحد فروش مقدور خواهد بود و به درخواستهای بدون هماهنگی پاسخی داده نخواهد شد. جهت ثبت نام در کلاس های آموزشی رایگان و یا درخواست حضور کارشناس در محل لطفا از سیستم تیکت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید .
۱۰. با توجه به افزایش تماسهای ورودی واحد پشتیبانی در بازه زمانی بیست و پنجم (۲۵) هر ماه تا پنجم (۵) ماه بعد، نصب و راه اندازی نرم افزار فقط برای مشتریان جدید انجام خواهد گرفت. لذا در صورت نیاز به نصب مجدد نرم افزار، خارج از این بازه با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
۱۱. کارشناسان واحد پشتیبانی مسوولیتی نسبت به یافتن پشتیبانهای گرفته شده یا آخرین نسخه اجرایی برنامه روی کامپیوتر مشتری ندارد و وظیفه تهیه، نگهداری و ارائه آخرین پشتیبان به عهده مشتری می باشد.
۱۲. مسوولیت نگهداری از فایلهای ارسال شده از طرف واحد پشتیبانی به عهده مشتری می باشد.
۱۳. در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی مبنی بر لزوم برقراری ارتباط از راه دور، مشترک موظف به آماده سازی بستر مناسب جهت ارتباط می باشد و رفع اشکال گزارش شده به صورت تلفنی میسر نخواهد بود.
۱۴. مشتری موظف است پیش از برقراری تماس با واحد پشتیبانی و استفاده از سرویس ریموت، تمامی نرم افزارها و فایلهای در حال استفاده را بسته و درصورت امکان یک بار کامپیوتر را راه اندازی مجدد نماید. بدیهی است کارشناسان هیچگونه مسوولیتی در قبال نرم افزارهای در حال اجرا یا فایلهای ذخیره نشده نخواهند داشت.
۱۵. چنانچه مشتری در زمان ارائه خدمات پشتیبانی کنترل کامپیوتر را در دست گرفته و نرم افزار دیگری را اجرا نماید کارشناسان ملزم به قطع ارتباط ریموت می باشند. این الزام در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتری و همچنین سلب مسولیت از کارشناسان می باشد.
۱۶. مشتری موظف است تا پایان زمان ارتباط کارشناسان با کامپیوتر از طریق ریموت، حضور داشته و کلیه مراحل را رصد نماید. درصورت عدم حضور و ترک کامپیوتر، کارشناسان موظف به قطع ارتباط می باشند.